Julshopping!

Igår blev det en sväng in till Norrköping tillsammans med Emilia och Hanna. Kände att det var dags att börja handla julklappar, eftersom jag inte hade köpt en enda innan igår. Blev väldigt många julklappar som följde med mig hem. Inte var det allt för billigt heller, men jag kände att jag hade råd och jag bara älskar att köpa julklappar, så ja, det fick kosta. Nu är jag nästan helt klar med julklapparna i alla fall, ska köpa nåt litet mer till pappa men annars så!

När vi kom hem från stan blev det att hänga med lite fler folk och vi kollade bland annat nån konstig, men bra film som jag inte kommer ihåg namnet på..
Var nyss i centrum med Veronica och tänkte köpa biljett till hotellet på juldagen, men dom var typ slut.. Om vi ska ha nån chans att få biljetter måste vi vara vid pressbyrån imorn kl 6 på morgonen... roliga..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0