Såja!

Och med Alisas inlägg är min blogg åter igång igen! :)

Jag älskar när man kan glädjas av små saker, som idag när jag gick hem från skolan, kollade upp på himmeln och den va så vacker. Då blir jag glad.
Sen att jag satt och skratta under halva matte lektionen, åt ingenting, är ju också lite härligt. Haha. Måste ha vart nåt konstigt i den där sprutan assåå.. Passar förresten på att skriva ett inlägg nu medans armen hänger med någorlunda i alla fall.. Känner att den ger upp snart. Men sprutan va inte så jätte farlig..
Va inte jätte taggad på att ta sprutan först, och jag tyckte att det kändes mest onödigt, men jag tog den inte för min egna skull, utan va mest för att jag tänker på andra. Lite synd om dom som inte får ta sprutan om jag blir sjuk och sen smittar dom..

Så där. Det var mina tankar för just nu. vi hörs lite senare :)


Va riktigt kallt ute, så kunde inte stanna och ta så jätte många och fina kort..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0