11/2 - hemlis och brudklänning..

och nej, dom två sakerna hör inte ihop.. så tro nu inte att jag ska gå och gifta mig! haha.

Efter skolan gick jag och Amanda och solade på soloteket. lite brunare har jag blivit nu iaf, men kanske inte syns så mycket iaf. Hehe. Sen, efter att jag duschat och gjort mig iordning lite, så skulle jag hjälpa killarna med deras present.. Det gick sådär.. haha, men mer kan jag inte säga, för då kan jag avslöja hemlisen!

När jag kom hem hittade jag två brudklänningar hänga i hallen. Det var mammas och mormors gammla brudklänningar och Hilda ville att jag skulle testa dom, vilket hon precis också hade gjort.. men för henne var dom aldeles för korta, medans dom var några meter för långa för mig.. haha. Dom kom på iallafall och mamma tyckte att dom var jätte fina på mig.. men vet inte okm jag kan hålla med.. får sy om dom isf :)
lite synd bara att mamma spillt rött vin på klänningen..

Kommentarer
Postat av: marielle

fin den var! bortsett från fläcken då ;) hehe. vem vet, den kanske du kan ha när du gifter dig ;)

2009-02-11 @ 21:51:47
URL: http://mariellepaulina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0