12/2 - slingor!

Idag är det torsdag och Magdalena längtar till lovet!
Veronica fick hjälpa mig att slingra håret idag. Jag hade ju laddat upp med två paket med färg bara för att senaste gången jag slingrade så tog färgen slut jättefort.. räckte bara till mitt överhår typ. Så nu tänkte jag att jag kunde ta ett och ett halvt paket ungefär.
Jag började med ett av paketen iaf, och det visade sig att jag bara behövde halva det. Haha, verkade jätte konstigt, men det räckte! jag vet inte om jag gjorde väldigt få slingor, men det är lite ljusare i mitt hår nu iaf.
Eftersom att det blev massa färg över så fick veronica lite slingor också. jag vet inte hur det ser ut än, för jag åkte iväg innan hennes var klart.. Mamma fick två slingor i hennes lugg också :D hihi.

Tränade sen, var helt slut i kroppen, och kom på att jag inte hade käkat sen kl 11, och då var det pannkakor i skolan.. Åt så fort jag kom hem iaf, så nu mår jag fin fint!

Skola imorn, sen blir det 18års fest!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Heter det verkligen Slingra håret?! :D

2009-02-13 @ 17:49:53
Postat av: Gymmy

:) bli medlem i bloglovin.se eller vad det heter så att man kan bevaka din blogg:)

2009-02-14 @ 01:58:54
URL: http://gymmy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0