23/2 - seg dag.

Idag är det måndag och lovet är nu över. vilket betyder back to school!

Va inte med på friskvården när dom badade. kom på att jag är förkyld, och kände inte för att bli värre.. så blev lite sovmorgon för mig idagens. Kl 12 var jag i skolan iaf. Franska, sen matte och sist en underbar geografi lektion. Haha. Amanda och jag skulle börja med vårat grupparbete, eftersom att vi varit sjuka och missat det så behövde ingen redovisa idag, som det var tänkt. Vi satte oss i bibblan, och inte blev det mkt geografi inte. När vi gick upp till klassrummet igen så frågade dom om vi va klara.. Och det va vi ju inte alls. Då sa dom att vi skulle redovisa imorn redan, vi blev helt tysta. Haha. vi hade ju inte skrivit nåt.. Får se hur det blir med det där.

Väl hemma har jag suttit och skrivit på min biologiuppsats, som ska va klar imorn. och eftersom att jag har varit i Idre så har jag inte haft tid att skriva nåt på den på lovet, så jag började nästan med den idag.
Jag satte mig vid datorn på övervåningen eftersom att jag inte har office word på min dator.. Men när jag precis kom igång och skulle skriva så kommer pappa och säger att jag inte får sitta där längre. Så jag sa åt honom att fixa office på min dator eftersom att det inte har funkat att installera det innan.. När han väl ska göra det så börjar han göra massa annat ist. och så kommer grannen över och ska ha nån hjälp med nåt, så han kunde inte fixa det förens en halv timma sen typ.. så ja, jag har inte kunnat skriva så mkt idag..
Nöjd med den lilla prestationen jag hade möjlighet med för dagen iaf. Får väl skriva på den imorn med..


Det röda har inte jag skrivit.. bara klistrat in fakta.. så är inte så jätte mkt än..

Kommentarer
Postat av: Anonym

fyfaan, hata biologi! :( meen jaja sånt som händer, det är bara att kämpa!

2009-02-23 @ 21:11:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0