6/2 - äntligen fredag!

Kan börja med att säga att franska provet var jättesvårt, så vi pratar inte mer om det nu.

Fredagen kommer lägligt. Har längtat till den hela veckan.
Idag skulle verre och jag åkt in till stan efter skolan, men det blev ändrade planer.
På kvällen sen skulle jag följa med Sara på nåt inne i stan, men blev inget med det heller..
så nu sitter jag här utan att ha en minstaste aning om vad jag ska göra ikväll.

Och jag har fortfarande inte kommit på vad det var jag skulle göra imorn, så om nån vet det så kan ni ju meddela mig snarast! Jag som har tackat nej till att göra massa roliga saker bara för att jag hade för mig att jag skulle göra nåt..
Jaja, på kvällen blir det iaf melodifestivalen, hemma hos någon?

Nu ville mamma att jag skulle se Dh med henne,
så jag ska väl ta och göra det en stund ;)


Kunde inte riktigt koncentrera mig på        Gjorde en fin fin fläta på Elin idagens.
matten under lektionen..                                                            

Kommentarer
Postat av: marielle

haha. väldigt hett! jag förstår att du inte kunde koncentrera dig ;)

2009-02-06 @ 17:48:54
URL: http://mariellepaulina.blogg.se/
Postat av: Hehe

Äre mattemagnus?

2009-02-06 @ 19:21:59
Postat av: magda

haha, ne det är faktist inte matte-magnus!

2009-02-06 @ 19:28:36
URL: http://maagda.blogg.se/
Postat av: mandi

Det var matte-pääär faktiskt..

2009-02-06 @ 22:34:29
Postat av: veronica

hahahaha :D

2009-02-07 @ 00:48:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0