8/2 - busy day!

Söndag söndag..
Imorse ringde mitt alarm kl 8. Jag gick upp och väckte hela huset, men sen gick jag och la mig i sängen igen. Gick inte upp igen förens mamma väckte mig halv 1 sen.. jag behövde sova ut! Daniel kom förbi en sväng och jag fick hans gamla skid jacka. Svart och snygg är den.. Lite för stor dock, men den funkar nog att ha i Idre. Tack så mycket för den :)

Kl 3 drog jag upp till aluceum för att hjälpa till på innebandy matchen. Emilia och Sara var med och hjälpte till och uj vilken spännande match det blev mot slutet. Till sist vann iaf Finspång med 6-5. Riktigt bra för dom att dom vann den här matchen. Vinst nästa också skulle sitta fint.

Så fort matchen blåst av sen så slängde jag på mig jackan för att jag skulle hinna åka till Nyhem för att träna lite. Pappa skjutsade mig och jag fick byta om i bilen för att det skulle gå så fort som möjligt.. Matchen var klar ca 8 min i 6 och gympan började kl 6, men jag missade bara en låt iaf. Kändes bra att träna, eftersom att jag inte gjort det på en vecka nu. Och trots att jag kände av det onda i min höft så körde jag på allt va jag hade. Vet inte om det var så smart egentligen, men jag kan inte köra "lugnt" när jag väl tränar..

skola imorn..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0