13/1 - 7 års olycka!

Pappa är sjuk här hemma och bad mig gå till Netto och köpa lite godis och sånt åt honom, vilket jag gick med på att göra. Drog med mig Veronica så att jag slapp gå själv. Packade ner godispåsen, ostbågarna, vindruvorna och popcornsförpackningarna i en sån här liten plast påse, orkade inte köpa en stor..
Och gissa vad som händer!? jo mitt på vägen går den där påsen sönder och allt åker ut. Resten av vägen hem får jag liksom bära allt i hela min famn..

Kan det här ha något med att jag tappade en spegel i golvet förra veckan att göra? hmm..


Kommentarer
Postat av: Din värsta mardröm

Varför ringde du inte mig?!

2009-01-14 @ 09:58:41
Postat av: Din näst värsta mardröm

och varför ringde du inte mig?!

2009-01-15 @ 12:11:50
Postat av: Din bästa Findus

Sluta ring mig?!

2009-01-15 @ 13:26:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0