16/1 - Busy weekend

Har inte haft tid för bloggen i helgen..

I fredags var det innebandymatch som gällde. Emilia och jag fick sköta musiken och det där. Lite jobbigt när vi bara va två st.. Det är skönast om man är åtminstonde 3 pers, men det gick hyfsat.. förutom att vi inte riktigt hann med första målet som finspång gjorde efter 3 sek..
Vi höll på för fullt att rapportera att matchen börjat, på hemsidan, och hann inte riktigt reagera på att de gjorde ett mål. Vi chansade på vad tiden var vid målet och skrev in 5 sek. I pausen kom pappa och rättade till felet, det hade ju bara gått 3 sek, vilket betydde att finspång slog rekord i mål på kortast tid. Bra gjort!
Finspång förlorade efter förlängning, men det var en riktigt spännande match!

Efter matchen gick jag och Emilia hem till Findus och körde lite Rock band med killarna. Jag somnade i soffan men kl 2-3 nångång var jag hemma i min egna säng för att sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0