17/1 - Busy weekend 2

På lördagen åkte jag in till stan för att träffa Matilda och Linnea. Först gick vi på stan ett tag, kommer bilder på det inköpta senare.. Sen åkte vi hem till Linnea och käkade lite taccos.
Kl halv 10 drog vi in till kulturkammaren för att kolla in Rockkarusellen. Det var trevligt. Träffade lite folk som vi hälsa på och kollade på alla möjliga sorters band.
Greyhound quartet, killarna från Hagagymnasiet var grymt duktiga.. och när dom spelat klart så kände vi oss nöjda och åkte hem till Linnea igen.
Blev att vi la oss ganska sent, men vi tog oss en rejäl sovmorgon. Jag lämnade tjejerna kl 1 och sen idag har jag bara slappat.

Magdalena, Linnea, Matilda

Nu kommer Marielle snart och hämtar upp mig, så ska vi på Korpengympa!

Kommentarer
Postat av: F

FEST :3

2009-01-18 @ 19:30:49
URL: http://manykingsdie.blogg.se/
Postat av: MR

ojoj känner mig hedrad att vi fick uppmärksamhet på din söta lilla blogg :D

2009-01-24 @ 01:12:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0