2/1 - Burr!

Det måste vara minst 10 minus grader utomhus idag. Var ute på promenad med Sara och vovvarna förut.. när jag kom in kunde jag inte känna mina tår..
Doris är så söt! men jag fick inte hålla i hennes koppel, för då busade vi bara.. Sara tog över och jag fick hålla i Sally ist.. hon var lite lugnare med mig :)

Får se om det händer nåt ikväll.. jag vill inte sitta hemma.
Imorn blir det att hänga med lite folk i alla fall, hoppas jag! Har inte träffat tjejerna på hela lovet typ.. Längtar!

Puss.


Kommentarer
Postat av: sofia

Svar: tack, men jag tycker ju att du har jättefin design xD då kan jag ju inte ge dig några tips. :P men jag har kollat runt på designadinblogg.se och så har jag testar mig fram. :P

2009-01-02 @ 19:19:41
URL: http://zchnullmundsheting.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0