21/1 - Idre, backar?

Lite kul idag när jag gick hem från skolan tillsammans med Petter och Veronica. Vi snackade om vad man ska göra på sportlovet och jag funderade lite på om man ska dra på nåt sportlovsläger och så sa jag att Petter kunde hänga med till Idre.
P - Jaha, men visst :D när är det?
M - På sportlovet..
P - ajusste.. Men vad gör man där då?
M - Man brukar väl gå upp tidigt på morgonen så att man har mycket tid i backarna....
P - Backarna? Vart ligger Idre?
M - Asså, man åker ju skidor där!?
P - Jahaa. Då förstår jag!
Haha, smart Petter!


Förövrigt känner jag mig ganska tjock för tillfället..

Kan inte komma bort från mitt sockerberoende.

Var duktig under jul och efter jul, då jag för den mesta delen var sjuk, och jag åt knappast nåt onyttigt.. Men nu har jag kommit in i en ond cirkel igen så jag känner suget hela tiden..

Får se upp så att jag inte ser gravid ut ;)








Ja, jag spänner ut magen och putar den lite extra mycket framåt....



Kommentarer
Postat av: Anonym

ändå snyggt o va gravid :)

2009-01-21 @ 18:36:57
Postat av: Anonym

Vad snygg du var :D

2009-01-21 @ 23:36:09
Postat av: marielle

haha. magda är gravid och pappan är en myrslok :) fint barn ni kommer få :D

2009-01-22 @ 12:40:03
URL: http://mariellepaulina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0