24/1 - 00.39

Kom hem för en stund sen.
Blev häng med Anne och Agnes i lägenheten. Chips med dipp och kladdkaka åts och så kollade vi på Lets dance som sagt! Vi blev lite oroliga dock när vi, eller rättare sagt Anne, trodde att hon förstört hela tvn.. eller åtminstonde kanal 4, men det var själva kanalen det var fel på. Funkade kanal 4 för någon av er?
Efter ett tag kom det igång igen, men då hade vi ju missat BB. Lite synd.. Blev ju hon som åkte ut också.. Kanske var för att ingen kunde se hennes framträdande och då inte röstade på henne!? Jag tyckte ändå att det var hennes tur att lämna lets dance, även fast att det kommer va lite tomt utan henne :P

Blev jätte trött och seg framåt små timmarna, men sen när jag va tvungen att gå hem, vilket är vääldigt långt, så blev jag pigg igen.. Där är anledningen till att jag sitter här.. Men ska väl ta och sova strax!



Jerry hade en cool kapsyl-öppnar-ring! den gjorde dock lite ont...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0