25/1 - nöjd efter träningen..

Oj va härligt det kändes att träna och vad glad jag blev när Amanda erbjöd mig skjuts dit. Jag var jätte nervös innan och trodde att jag skulle få sådär jätteont i skuldran igen, som jag brukar få.. Men ikväll kunde jag köra på för fullt utan att känna av det det minsta! Glad blev jag..
Förra träningen, i torsdags, kunde jag typ inte köra alls pga min skuldra.. Vet inte vad problemet är än, och jag ska nog åka till sjukhuset och kolla upp det snart .. Tycker bara att det är lite jobbigt att snacka med läkare.. Jag kan inte förklara riktigt hur jag känner och dom fattar säkert inte.. Jaja, värt ett försök!

Kommentarer
Postat av: amanda

Aj du inte kul med sånt hoppas det blir bättre.



Jo din nysning mitt i träningen var helt tajmad ;D

2009-01-26 @ 14:48:49
Postat av: A

Nysningen var jätterolig magdalena!

2009-02-01 @ 12:57:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0