28/1 - Fika på p2 är aldrig fel..

Skoldag som vanligt, lika "roligt" som vanligt..
Men efter skolan gick jag med Ellen och Emilia till sminkshoppen. De skulle köpa present åt en i deras klass som fyller år. Det var tredje gången denna vecka jag var förbi sminkshoppen, men denna gång köpte jag faktist inget!
Efter det följde jag med till p2. Det var bara Emilia som fika, eller jag köpte en varmchoklad, vilket jag behövde då jag hade lite ont i magen..
Det är alltid lika trevligt att sitta och fika på p2! mysigt liksom. Jag tog faktist upp mina franska böcker också och tänkte vara duktig och plugga lite.. blev inte så jätte mycket plugg, men kollade på det lite i alla fall :)

Tror inte att det händer så mycket mer idag.. ska väl ta mig en dusch snart.. men jag är typ dyngseg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0