31/1 - Skolferre på Nice.

Igår var det skolfest minsann.
Vi var hemma hos Jerry först och åt pizza som planerat. Riktigt gott och riktigt trevligt var det att hänga med bara tjejerna! Massvis med kort togs under kvällen och jag kommer nog slänga ut några bilder så fort jag får tillbaka kameran.. Jag lämnade den i lägenheten, så får väl gå dit och hämta den nångång idag. Måste bara få svar av Anne först...

Efter några timmar med pizza, dans, skvaller, musik, sminkning, skratt, och allt det där, så gick Marielle jag Veronica och Hajdi upp till ffk stugan. tänkte kolla läget där. Killarna i klassen var där typ, och massa annat folk som jag nog inte kände så mycket.. Va nog inte där så länge för sen ringde vi taxi och åkte ner till centrum.

Inne på Nice var det ganska nice. Haha.
eller helt okej iaf.. Musiken dög.. och det är ju alltid lika kul att dansa :D

Idag blir det en slappar dag. Matilda kommer hit ett tag, vi ska öva på en sak.. och sen får jag se om jag orkar plugga nåt med.. skulle vara bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0