Med en häcksax i handen

Helt galen. Men otroligt duktig. Det har jag varit nu på eftermiddagen. Och helt slut är jag. Vilka armmuskler hon har, wow! Jag ställde upp att klippa våran taggbuske som är här utanför mitt fönster. Den spretade åt alla håll, men nu har jag fått lite fason på den. Jag nådde inte längst upp/bak, så det får pappa ta lite senare..

Västerviksplanerna krånglade, så Veronica och jag bestämde oss för att skippa den trippen i helgen. Blir kvar i Finspång alltså. Så vad händer här? :)


Kommentarer
Postat av: marcus

Du får träna lite mer med armarna sa jag ju :P

2009-07-08 @ 21:52:52
Postat av: z

lyssna på mackan, eller så kan ni köpa en husvagn så kan ni åka med oss? :)

2009-07-08 @ 22:03:04
Postat av: Artiom No.1

lyssna på mackan och mr.z så ska du se att det löser sej =)

2009-07-08 @ 22:14:05
URL: http://mrchoklahest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0