I like to move it, move it

Gymnasiefesten på Nice igår kväll får fyra av fem toast.
Malin och Veronica kom hem till mig först och tillsammans gjorde vi oss iordning. Sen gick vi hem till Åkes lägenhet där alla andra tjejer i klassen var. Kom lite mer folk senare.. Halv 11 drog vi oss mot centrum för att inträda på Nice. Där inne hände lite smått och gott som vi kan ta nån annan gång..

Fick sova 4 timmar, för idag skulle jag hjälpa till som servitris på 3ornas avslutningsmiddag. Kl 9 kom Hajdi och jag till folkets hus och där va det dukning som gällde. Vi fick en paus sen och dom bjöd på mackor och sen skulle vi börja ta fram all mat. När 3orna kommit in hjälptes Hajdi och jag åt vid NSborden och serverade dom kött och potatisgratäng. När allt var slut va det bara att börja städa. Mycket slit men det var kul ändå :)

Imorn är det skolavslutning. SOMMARLOV <3


Kommentarer
Postat av: Andreas

Finaste!

2009-06-13 @ 02:57:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0