Jippie!

MVG. Tack Micke!
Det lönade sig att sitta hela dagen igår och plugga Företagsekonomi. MVG på provet fick jag. Det kändes bra under provet, men när jag trodde att jag va klar så såg jag att det blev helt fel. Tänkte ge upp och ta ett IG men då fick jag se att jag hade skrivit en tvåa som såg ut som en sjua. Passade på att fråga vad jag skulle få för slutbetyg i kursen också, och vad tror ni att jag fick!? MVG :D superlycklig! En 150 poängskurs med ett MVG. de é najs.

Nu får jag ta tag i matten också. Prov i Matte C imorn, vilket inte alls kommer gå lika bra. Är så mycket och det är så lite som jag känner att jag kan.. Får väl plugga hela natten.


Kommentarer
Postat av: Anonym

åhh du är så duktig Magdalena!

2009-06-14 @ 19:57:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0