Club sensation!

Kvällen började med att jag fick göra mig iordning hemma själv i all stress, då jag inte kom hem från lkpg förens kl halv 7 ca.. Sen vid 8 nån gång gick jag och mötte upp Marielle och Malin borta vid Netto. Tillsammans gick vi till Alisa där dom var ett stort gäng med tjejer. En tjejförfest blev det asså, med lite roliga spel. Jag hjälpte Alisa med lite makeup också innan Rikard kom och hämtade oss( mig, Marielle och Malin ) så åkte vi till Norrköping. Vi va framme där vid halv 11 ca. Och sen blev det dans hela natten lång.
En helt okej kväll enligt mig! Vad tyckte ni andra som var där? :)

Kommentarer
Postat av: mm

skit dåligt och tråkigt, och du har smutsig spegel.

2009-03-22 @ 19:54:23
Postat av: magda

haha, jag vet :)

2009-03-22 @ 20:09:08
URL: http://maagda.blogg.se/
Postat av: malin

det va helt okej för mig också! =)

2009-03-22 @ 20:43:38
URL: http://malinelisabetjonsson.blogg.se/
Postat av: Julia

sv: jaa ru, spelar och såntdärnt antar jag haha. du får kika förbi någon gång, men det är nog roligare när jag är lite mer van vid det och typ dansar runt som en hög hippie. just nu kämpar jag typ med grundprinciperna: 1. spy inför framför mer än 20 pers. 2. ramla varken på eller av scenen ^_^

2009-03-22 @ 21:24:38
Postat av: marielle

lite kul var det väl. haha. finns som sagt roligare ;)

2009-03-24 @ 14:35:59
URL: http://mariellepaulina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0