Grattis Finspång!

5-4 blev matchen. Underbart! Musiken skötte vi helt okej och allt annat funkade också bra.

Nu under kvällen har jag påbörjat min packning. Nu känns det verkligen att vi snart är på väg. Så skönt det ska bli, helt otroligt. Känns lite jobbigt dock att locket för öronen är kvar och att huvudvärken har hållt i sig de senaste dagarna.. Hoppas att jag inte blir mer förkyld nu bara, för det är jag också lite smått..
Sista skoldagen imorn, innan vi åker, och på friskvården ska vi träna på aktiv. Jag kommer nog köra ganska lugnt så att jag inte riskerar att bli mer sjuk.


Kommer nog skriva ett litet inlägg imorn med, innan vi åker, men om jag inte skulle hinna det så säger jag ett litet Hejdå här med.. Vi ses om två veckor!

Kommentarer
Postat av: aliiiiiiiiis

dumma dig. jag vill dit igen ju. ta med mig va!? ;) haha, nej men ha det jävligt kul nu så ses vi när du kommer hem och är pepparkaka :) ts. PUSSSSSSSSSSSSS

2009-03-30 @ 13:13:49
URL: http://monkeyrocks.blogg.se/
Postat av: Elin

Oh härligt allstå! Sola lite åt mig också :D

2009-03-30 @ 21:31:32
URL: http://trollungeen.blogg.se/
Postat av: Julia

Dessa kunde man inte panta mera

Rådmansgatans tunnelbanestation



Två tjejer ~14 dricker läsk och pratar om någon kändis signatur på burken.

Tjej 1: Alltså, jag fattar inte hur de orkar sitta och signera varenda Colaburk!

Tjej 2: Meh, du fattar väl att de inte sitter där hela dagen och signerar!

Tjej 1: Jaha?

Tjej 2: Det är ju någon som signerar åt dem!

2009-03-31 @ 23:35:03
URL: http://Tjuvlyssnat.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0