Helgen med Matilda och Linnéa.

Igår, lördag, kom Linnea och Matilda hem till mig som jag nämnde tidigare. Riktigt kul att se dom tjejerna! Jag var jätte sugen på att baka, så så blev det. Kladdkakor gjorde vi.
Sen hade Linnea tagit med sig ett paket med slingor som hon tänkte att jag kunde fixa åt henne. Hon var lite nervös för att göra slingor hemma och inte hos frisör, men söt som hon är hade hon sagt något likt det här: Om nån annan än en frisör ska göra slingor på mig så måste Magda vara närvarande. Haha. Såklart ställde jag upp, och det räckte till och med till en slinga åt mig också som tack :D
Sen var det melodifestivalen, och fy va nervösa vi blev när vi trodde att "Snälla snälla" skulle vinna. Jag vet att några tycker att hon är bra, och på nåt sätt kan jag förstå det lite.. Men vi kan ju inte skicka henne att representera Sverige!? haha. Opera blir bra..
I "pausen" åkte vi tjejor, Jag, matilda, linnea, hilda och elin, ner till godislagret och köpte massor godis och sen när vi kom hem igen så blev det fika med både kladdkaka, bullar och godis!
Lite senare fick Linnea för sig att hon behövde klippa sitt hår också, så då fixade jag det med. Och när hon var fräsch och nyklippt kom Hugo, Anton och Niklas förbi. Hängde en stund, sen blev det att sova.
Dom åkte hem med 12 bussen idag, så nu sitter jag själv på mitt rum och funderar på att plugga, men jag mår lite illa, så tror inte att jag orkar det faktist!


Magdas slingring och klippning på linnea

Kommentarer
Postat av: a b o u t v e r o n i c a

Svar: Ja men visst, superhett ;)



Du får extraknäcka som privat-frisör snart mägie! :D



Jo man blev lite orolig där ett tag.. haha . hade varit lite pinsamt ändå om hon kom som bästa bidrag från Sverige, hehe. Visst, hon är cool, men att representera hela Sverige, njaa :D Dock vet jag inte om opera-bruden är mkt bättre xD haha ,

2009-03-15 @ 17:04:03
URL: http://aboutveronica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0