Lördagen den sista februari

Blev tvungen att gå upp ca 11 igår eftersom att vi skulle hjälpa till på Finspångs innebandymatch. Emilia, jag och Sara var det som ställde upp, som vanligt. Matchen blev 6-9 så Finspång förlorade. Jag tyckte att de kämpade på bra iaf! Inget större problem med varken musiken, ljuset eller onlinerapporteringen, vi börjar bli bra på det där.

Klockan 5 hoppade jag på 410an för att åka in till stan. Där möttes jag av Matilda g som var ute och övningskörde. Jag åkte med henne hem till Åby där vi stannade hos Jonas. Vi tre gick ner till Åby centrum och käkade lite pizza, eller lite och lite, ganska mycket faktist. Linnea kom lite senare och tillsammans gick vi fyra hem till Matilda. Efter en stund kom Jacob dit också. Tillsammans kollade vi på melodifestivalen och vi hejade för fullt på Next 3 som tyvärr inte kom på nån bättre placering än 6a. Jag tyckte att dom var riktigt bra, och dom ska vara nöjda med deras framträdande :)
När melodifestivalen tagit slut slängde vi på nån film som Jacob och Jonas tyckte va bra. Tecknad var den och jag kan ju inte påstå att den va så bra som dom tyckte.. Men plötsligt lyser det en massa utanför fönstret. Det var ett helt tjejgäng som kom och hälsade på.. bla Julia, Jorunn och Sara. Riktigt kul att hälsa på dom med! Efter att vi kollat på lite filmer sen Haga tiden blev det dags att åka hem.  
Vi får göra om det här nån gång snart igen!





Mer bilder hittar du snart på min bilddagbok

Kommentarer
Postat av: Liene

sv: synd att dom inte gick vidare, de var ju rätt underhållande ändå:) till andra chansen skule passat.

2009-03-01 @ 19:30:57
URL: http://lienes.blogg.se/
Postat av: Julls

Ja haha, det var helt kul och träffa dig ju! Förresten, lallar ru förbi Strömvillan uppe vid ebersteinska klockan sex imorrn? Tror helt mycket folk, typ Jonas haha är peppade på att dyka upp om du gör't ;) Enda kravet är självklart att ru diggar snyggt och röstar på världens bästa band!

2009-03-04 @ 10:56:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0