Öronvax i ögonvråt?

hmm..
Badade imorse på idrotten. Först var det 20 längder fram och tillbaka på mage som gällde, och sen skulle vi simma under vattnet. Om man ville fick man dyka i från kanten, men huvudsaken var att man klarade att simma till en viss gräns. För killarna var det 15 m, och för oss tjejer 10 m. Själv klarade man runt 18 m eller nåt sånt :D haha.
Men när jag väl kommit upp hade jag grymt mycket vatten i öronen. Jag hoppade på ett ben och försökte få ut det, men det gick inte.. Jag testade att hålla för näsan och med stängd mun blåsa allt vad jag hade, men inte kom det ut vatten ur öronen då heller, utan istället kom det en vattenstråle från mitt öga! Hur konstigt är inte det!?
Usch usch, inget kul faktist. fortfarande lock för öronen och allt som låter får nåt konstigt robotaktigt ljud. Hoppas att det släpper snart, för jag får seriöst panik annars!

Kommentarer
Postat av: Marcus P

hahah vatten ur ögat Xd

2009-03-26 @ 21:48:30
Postat av: marielle

haha ja det var fettbra! :D men inte lika kul det där som hände med dig idag.. hoppas det blir bättre! :)

2009-03-26 @ 22:21:08
URL: http://mariellepaulina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0