systers dator..

Lite arg är jag på pappa.. och med all rätt..
Lillebrorens dator fick fnattet idag tydligen och ville inte funka, precis lagom när danne behövde skriva klart ett skolarbete. Pappa bestämmer sig för att fixa problemet genom att ta ut dannes dators hårddisk eller vad det är och sätta in det i min dator. På nåt sätt funkade inte hans plan och nu är min dator helt knäpp.. Pappa sa att han skulle fixa problemet, så i natt får jag sova i dannes säng och danne i pappas medans pappa själv ska spendera hela natten på mitt rum för att fixa tillbaka min dator så att allt blir som vanligt.

Tack syster för att jag fick låna din dator.
För sån datanörd som jag är så klarar jag mig inte utan en..


hoppas att hon inte blir arg nu,
men här har ni en bild från när syster testade balklänningar i lörd :)

Kommentarer
Postat av: veroo

åh den var snygg, snygg modell på klänningen och satt fint :D



Man blir ju sugen på att ta sig en lite tripp och kolla ut något fint till 3:an redan nu! :D

2009-03-06 @ 23:34:03
URL: http://aboutveronica.blogg.se/
Postat av: Brandt

Snygg tjeja :)

2009-04-20 @ 12:28:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0