vänligen försvinn!

Nu räcker det med vinter! Ingen mer snö tack, och inget mer iskallt väder.. Jag sitter inne på mitt rum och till och med här inomhus fryser man ihjäl.. Egypten kommer passande, om vi nu ska åka.. Mamma skrämde upp mig rejält igår när hon sa att vi kanske inte kommer kunna åka pga att lillebror har varit så sjuk på sista tiden.. flera veckor i sträck, med både öroninflammation, hög feber och jobbig förkyldning.. Han ska till läkaren i veckan så förhoppningsvis kommer dom fram till nåt bra sätt att lösa allt på. För till Egypten det ska jag! så det så ..

Senare idag blir det spinning med Amanda, härligt och jobbigt!


Längtar till sommaren då man kan åka till Liseberg och Grönalund..
Plus att jag saknar dessa personer lite ..

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag tycker vi kan försöka åka till göteborg på sommarlovet ett gäng tjejer? :) hihih

2009-03-24 @ 17:40:59
Postat av: malin

det va jag som skrev inlägget :P hehe

2009-03-24 @ 17:41:40
URL: http://malinelisabetjonsson.blogg.se/
Postat av: Julls

åwh, det där väcker massa gamla minnen. gosh. jag saknar allt.

2009-03-26 @ 10:41:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0