Yes alltså!

Hål i trumhinnan. Kan det bli mycket bättre!? Här laddar man upp för fullt innan Egypten och så blir det ett besök på sjukhuset. Underbart. Ett extra plus för den underbara läkaren Shoalalalallala som han heter. Förstår verkligen allt av det han säger. Riktigt mysigt att det va han jag hade förra gången jag var där också. Jaja. Inte var det vaxpropp jag hade iaf, som pappa trodde innan. Pappa slängde i några örondroppar i örat på mig förut idag och sen stog vi och pumpade vatten in i örat för att se om det skulle släppa, men nej nej. När jag börjar skrika och tjuta så ger vi upp och pappa ringer akuten. Åker in till sjukhuset så fort vi kunde och möter den underbara läkaren. Hål i trumhinnan var det han kom fram till, och det komiska är att jag hade hål i trumhinnan när jag va 10 år ca. 5 olika kurer av medicin fick jag hålla på med under ca ett år innan dom kom fram till att inget hjälpte. Då skulle jag minsan in till V-vik för att operera men när jag ligger där i sjukhusstolen så kommer dom fram till att hålet hade läkt. Men nehej ni, nu har jag samma skit igen! Blir att bada med öronproppar i Egypten. Underbart!

Jaja. Magda ska sluta deppa. Jag får ialla fall spendera 2 veckor i soliga Egypten.
Blir att sova några timmar nu, för inatt blir det uppstigning kl 1. Jag kanske får tillgång till internet så håll ett öga på bloggen så kanske det kommer nån uppdatering lite senare.

Puss på er alla, ha ett bra påsklov! :)


Kommentarer
Postat av: anne

jag tycker synd om dig gullmagda. Men även om du inte kan bada en massa så kan du ju sola o bli jättebrun!

2009-03-31 @ 20:29:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0