Äntligen fredag!

Nu sitter jag här och njuter av helgen. Den satt riktigt fint, och jag får äntligen andas ut. Eller nästan i alla fall. Måste skriva klart ett biologi arbete som jag är några veckor försenad med.. jaja.. får väl ta tag i den på söndagen kanske, om jag känner fört.

Ikväll ringde Emilia och bad mig agera frisör, så det blev att klippa till Jontes hår lite grann. Blev riktigt nöjd eftersom att det handlade om en kill frisyr, (vilket jag tycker är läskigt) men nu kan jag nog börja göra det lite oftare, när jag inser att jag kan.. så säg bara till grabbar! Haha. nja.. Men kanske.. Får väl börja med betalning snart kanske. Hehe.
Sara kom hit till mig ikväll, så jag slapp spendera resten av fredagskvällen helt ensam. Vi köpte godis och så blev det att kolla lite tv. Mysigt :)

Imorn blir det Linköping. Först Ikea med pappa, sen lite shopping med tjejerna innan vi ska lyssna på några band. Blir väl att kolla melodifestivalen hemma hos någon av storasyskonen och så får vi nog sova där med. Blir säkert bra!


måste duscha..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Uj uj uj, hemlig kommentar :D

Du är fin =)

2009-05-18 @ 13:55:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0