Igge Igelkott

Strålande sol, underbart väder! Har spenderat nästan hela dagen ute i den härliga solen. Först hade vi friskvård i skolan. Då gick vi till Ekbacken och körde lite tävlingar. Den första tävlingen var vi inte så grymma på. Vi skulle koka vatten med ett sånt här stormkök eller vad det nu heter. Det märktes ju klart och tydligt att jag, Marielle och Hajdi inte är några natur människor och jag tror nog inte vi skulle överleva särskillt länge i skogen.. Men jaja, dom andra tävlingarna va vi grymma på! Kom väl tvåa samanlagt eller nåt.. Efter det hade jag en timmes rast innan lunchen så då blev det att sitta ute i solen med Alisa, Petter och Henka. Snacka lite smått om vårat projekt. Nationellt prov i franskan hade jag också. Gick skit, så det snackar vi inget mer om.. men den lektionen blev kort så då kunde jag sitta ute i solen då med. Väl hemma drog jag ut en bärbar dator för att plugga lite i solen, men det var en annan filur som intresserade mig lite mer än Tokyos historia gjorde..




Mamma och jag kom fram till att den här sötnosen förmodligen är med igelkottungar!
hur gulligt är inte det!?

Kommentarer
Postat av: Amanda

Så söt den är :D

2009-05-25 @ 20:31:12
Postat av: Petter

Jag vill med ha en ekorre hemma! :O

2009-05-25 @ 22:13:17
URL: http://petters-blogghorna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0