Sudda bort din sura min!

Usch va tjurig jag blev helt plötsligt. Gick från att va super glad till skit irriterad på allt.
Jaja, så kan det väl va. Tänker fortfarande inte be om ursäkt till varken min bror eller pappa, dom förtjänade det! Är lite ledsen över att jag inte kunde få hem mina skor innan helgen också, ville ju ha dom så gärna.. Men men.. jag får väl klara mig..

Imorn är det marknad i alla fall. Det kan väl va trevligt, om det blir fint väder dvs.


vill göra nåt med mitt hår.. färga!?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Varför göra nått med håret ? Ser fint ut tycker jag.

2009-05-28 @ 20:22:07
Postat av: Anonym

du kan göra en ballong kanske? :)

2009-05-28 @ 23:36:06
Postat av: fredriksson@bdb

sööööööööööööt !

2009-05-31 @ 23:55:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0