veckan

Jahopp. Veckan har passerat fort. Som dom flesta kanske vet så fyllde jag 18 i måndags. Malin hade satt upp fin fina lappar i skolan. Haha. Körde sjukgymnastik efter skolan, vilket jag inte borde ha gjort eftersom jag kände att jag va på väg att bli sjuk.. men men .. Firades lite av söta vänner sen på kvällen. Mamma fixade pannkakstårta. Det va sjukt gott!
Dagen efter va inte en rolig dag. 39 graders feber, så det blev att ligga hemma. Sov nästan hela tisdagen och onsdagen också för den delan.. Febern började försvinna i torsdags, men jag stanna fortf hemma från skolan. Febern var helt borta igår, vilket var toppen, för igår kväll firade vi Sara hemma hos henne först innan det blev dags för utgång.
För mig och Sara var det första gången vi gick ut, och jag tyckte att det va sjukt kul, trots att jag tappade mobilen i toaletten det första jag gjorde.. Tackar Rikard för skjutsen in och David för skjutsen hem, ni är toppen killar :) hehe.
Idag är jag suuper seg. får se vad som händer med dagen!



anledningen till att det står 9 va att vi inte hitta nåt bättre ljus,
men vi hade faktist 9 st andra ljus på borden, och 9+9 = 18! haha

 

 


Kommentarer
Postat av: amy

ja verkligen! . men NÅ, blir det nån bild på din nya hårfärg vavava ? :)

2009-11-21 @ 19:28:00
URL: http://hejamy.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0