Lördagen den 4e oktober

Blev Idol hos Alisa igår med en hel del folk i hennes rum. Trångt och mysigt! Henka, Alisa och Niklas drog in till stan för att skjutsa folk, så under tiden dom va borta blev det lite te hemma hos mig. När dom kom tillbaka hoppade vi in i bilen och drog till norrmalm, folket som hade festat var på väg där ifrån, så efter lite snack drog vi hem till var och en.

Idag däremot blev det Norrköping för hela slanten. Fick skjuts in till stan så jag slapp lägga pengar på buss. Först blev det lite shopping med Matilda, bilder på det inköpta kommer imorn kanske. Och sen så tog vi oss lite fika på Mc donalds eftersom att Matilda skulle dra och vi inte hann fika nån annan stans.
Mamma och pappa kom dit och skulle kolla bio med två kompisar så då tänkte jag att jag lika gärna också kunde hänga på, och så blev det! Inglorious Bastards blev det, och jag tyckte faktist att den va bra. Se den! Men innan filmen började så hade vi någon timme över så då blev det att käka på Pappa grappa också. Inte helt fel. Örebro imorn, vi hörs!


Jag blev kär i den här klänningen.. Finns på Vero Moda i olika färger o material för 300kr




Pizzan på Pappa Grappa var ju inte helt fel!


Kommentarer
Postat av: alisa

HAHA. din kära far. minnen. ja! :P

2009-10-04 @ 12:34:56
URL: http://monkeyrocks.blogg.se/
Postat av: Macke Persson : )

Det var en mycket fin klänning :)

2009-10-05 @ 12:37:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0