Hej ny frisyr?

Jag måste klippa mig, med betoning på måste!
Slitet hår har jag och det va typ hundra år sen jag klippte mig hos frisören.. Är lite sugen på en längre page faktist, men då blir det ju ganska mycket hår som ryker.. Känns ändå ganska fräscht att klippa av allt så kan jag låta det växa ut på nytt igen sen liksom.. Vad tror ni om det? Amanda och jag måste få tag på Monika snart, så jag kanske kan få den där gratisklippningen..


Jag skulle ha lite längre än på bilderna i alla fall tror jag.. inte kortare än axlarna!


Kommentarer
Postat av: Marcus

Jag tycker du ska köra på den till höger.....

2009-09-07 @ 21:45:57
Postat av: alisa

axellångt page, yes yes yes. <3

2009-09-08 @ 10:50:21
URL: http://monkeyrocks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0