IKEA

Kan börja med att säga att jag har fyllt på mobilen, så nu är det bara att smsa på!

Hela dagen efter skolan igår spenderades i Veronicas lägenhet. Nya tallrikar, glas och bestick diskades, stolar monterades och saker sattes upp här och där. Blev en del jobb och slit vilket kändes i armarna idag.
Det behövdes lite mer saker till lägenheten, så jag följde med henne och familj till Ikea idag för att köpa in det sista, (nästan det sista iaf..) Och aldeles nyligen kom jag hem där ifrån. Nu börjar lägenheten likna nåt kan man säga, och den är skapligt redo för inflyttningsfesten som blir där imorn innan 1an.

Nu måste jag få i mig lite sömn, och jag säger bara tack och lov för den korta skoldagen imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0