You make me smile

Mamma frågade just om jag gick på något!??!? Droger!? Jag?!? Ae, nu va hon ute och cyklade. Jag är bara allmänt glad och aningen övertrött.
.
Jobbet idag gick fin fint. Det var faktiskt kul på busfabriken, och jag hoppas att jag kommer få jobba där någon mer gång. Blev lite introduktion av Elin och så fick jag vara med på ett Starwars-kalas också. Min huvudsakliga uppgift för dagen var dock att städa, diska och hålla snyggt, vilket jag klarade av perfekt. Hehe. Nu ska jag nog ta och traska över till min favoritkille.
.
Musik just nu - Gillar, gillar inte

Kommentarer
Postat av: Petter

såg inte ut som att du gick direkt :P

2010-04-25 @ 21:59:20
Postat av: maggan

gick vart då petter? :P

2010-04-26 @ 12:28:24
URL: http://maagda.blogg.se/
Postat av: Petter

till din favvokille? :P "Nu ska jag nog ta och traska över till min favoritkille." såg att ni åkte bil... hu hu hu :)

2010-04-26 @ 21:02:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0