Dagens i-landsproblem

Det där med bankkort alltså...
Åkte till en bankomat med Robie förut idag, för att kolla hur mycket pengar jag hade på kortet. Gick först till Östgöta enskilda, vilket är min bank, och så fick jag för mig att byta till mitt nya kort som jag fått för ett tag sen. (har inte velat byta ännu eftersom jag tyckte om mitt gamla kort så mycket..) Sen när jag stoppat i kortet och tryckt koden så står det "kontouppgift kan ej lämnas". Nahepp. Gick över vägen och testade en annan bankomat, men då när jag väl får ut kvittot så står det inte hur mycket pengar jag har på kontot!! ÅH. Så himla arg jag blev... 
Skulle fixat internetbank idag med, när vi var i stan, eftersom att Östgöta enskilda inte finns i Finspång nu för tiden, men då är det så klart att dom just skulle ha stängt...
Dags att fundera på att byta bank kanske!?

Finns chip på mitt nya bankkort också.. Så nu måste jag ju börja använda det med.. Dessa nymodigheter...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0