Dansmusik

Jag hade det riktigt roligt i lördags och träffade massa härligt folk, gamla som nya ansikten! Lite synd bara att jag inte har någon kamera för tillfället.. De andra tjejerna är ju inte så snabba på att ha kameran framme och ta kort bara så där.. Ni får helt enkelt fantisera om hur snygga vi var och hur roligt vi hade det. Förhoppningsvis får vi tillbaka kameran hem till Finspång så fort Next in fashion tävlingen har tagit slut och min syster lämnar tillbaka den.

Här har ni i alla fall en skapligt skön låt som jag såg att Marielle hade lagt upp på hennes blogg.



Kommentarer
Postat av: Veronica

Hej gums! Tyvär lottades du inte ut i min tävling :S va jättemånga som var med :P vi får ses o hitta på nått du o jag snart! :D pusss

2010-08-30 @ 21:54:21
URL: http://vivienne.blogg.se/
Postat av: Amy

Björnstammen är typ. Jätte bra!!

2010-08-31 @ 07:48:29
URL: http://hejamy.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0