Om du lämnade mig nu

Idag har jag fått en hel del gjort. Plus fått en skaplig förkyldning. Snorig och täppt i näsan.. Får hoppas att det går över fort, för imorgon blir det lite husvagnssemester med ett gäng galna tjejer. Drar ut till Örebrotrakten på en festival! Hoppas att det blir lika roligt om inte ännu roligare än förra året. Tror faktiskt att det blir bättre i år, trots det inte allt för lovande vädret...
Vi träffades hemma hos mig och styrde mat-schema och sen åkte vi och handlade in allt. Blev ju inte allt för dyrt faktiskt.. Nu ska jag ta och packa klart det sista.. Hörs nästa vecka! :)


Ett år sedan. I år har vi dock bytt ut Linnea och Matilda mot Marielle och Amanda..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0