I don't mind at all

Ledigt idag. från skolan. Eller egentligen inte. Projektdag. Vi bestämde oss för att jobba lite hemifrån, fixa lite saker. Bad Malin skicka mina saker från skolan via mailen. Tack.

Hade planerat att sova ut idag, men väcktes kl 9 utav körskole Robert som ringde och undrade vart jag höll hus. Ajdå.. Hade tydligen körlektion imorse, som jag missade helt. Kunde hur som helst inte somna om, så jag gick upp, gjorde mig en god frukost och pluggade lite teori.

Halv 12 bestämde jag mig för att ta mig en promenad ner till körskolan för att göra ännu ett test. Klarade det, så nu har jag bara repetition kvar. Känns väl bra, men känns inte alls som att jag kan så mycket än dock..

Pappa hämtade mig sen och så körde vi hem. Var väldigt pigg idag, så jag gick ut för att skotta lite och sen städade jag lite här hemma, och plockade ur diskmaskinen. Skrev även lite på min svenskauppgift och fixade lite med UF-saker.

Har även hunnit med att spela en hel del piano och gitarr, det var allt för länge sen. Me like.
Oj, vart ett ganska långt och onödigt inlägg.. Ber om ursäkt för det!

Kommentarer
Postat av: alisa

fixade med lite UF-saker? som vadå? :P hahah

2010-02-05 @ 01:22:07
URL: http://monkeyrocks.blogg.se/
Postat av: amy

hahah, absolut. Google är alltid bra ;)

ja men det kan jag tänka mig, jag har också svårt för att hålla mig för skratt vid såna tillfällen. men vart går ni på det där då? medley så klart kanske? :)

föresten funkade det där med youtubegrejen jag förklarade?

2010-02-05 @ 08:44:12
URL: http://hejamy.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0