Done!

YES! Halkan är avklarad. Okej, kanske inte är så svårt att få godkänt på den delen men skönt att äntligen kunna bocka av det! Nu börjar det väl närma sig antar jag, eller hoppas jag .. Det var hur som haver jättekul att köra!
Emilia och jag satt i samma bil med världens gulligaste lärare. Och våran bil hade i alla fall mest sladd utav de tre som körde. Jag fick till och med hålla en liten uppvisning för de andra bilarna bara för att dom va så tråkiga och inte sladda nånting typ. För alla er som inte kört den än så säger jag bara att ni har nåt att se fram emot! :D

Blev ingen skola idag bara för det. och jag känner mig skapligt hängig.. Förkyld och dan.. Får hoppas att det blir bättre så jag inte missar mer av den roliga och lärorika skolan. Trevligt umgänge idag annars, och ävn lite plugg hann jag med. Har nu skrivit 9 sidor på uppsatsen "vem är jag?" Inte visste jag att jag kunde skriva så mycket om mig själv.. Göran kommer veta exakt allt om mig sen... Tur att jag inte ska ha han i nån mer kurs nu då... Hehe..


Kommentarer
Postat av: Anonym

2010-01-20 @ 10:24:42
Postat av: amy

Nämen grattis ! :)

2010-01-20 @ 10:25:22
URL: http://hejamy.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0