Nyårslistan

Kände för att svara på dessa frågor som de flesta gör såhär när det kommer ett nytt år, jag är lite efter bara .. Och du behöver verkligen inte läsa hela listan ;)

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Jag gick ut på Hugo och Otten för första gången!
2. Höll du några av dina nyårslöften? nja, va lite svårt då jag inte hade några.. vad jag kommer ihåg..
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? inte så vitt jag vet..
4. Dog någon som stod dig nära? nej, ingen som stod mig så jättenära.
5. Vilka länder besökte du? Egypten!
6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? mer utomlandsresor. mer kärlek
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? Oj, lite svårt.. tror inte det finns nåt datum som är värt att minnas mer än nåt annat. finns många bra!
8. Vad var din största framgång 2009? lärt mig från mina misstag
9. Största misstaget? finns väl några saker man skulle önska va ogjorda.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? feber!? (a)
11. Bästa köpet? inget vettigt. bara massa onödiga köp tror jag..
12. Vad spenderade du mest pengar på? måste nog svara kläder. eller möjligtvis skor. nae, kläder!
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Jo, finns väl en hel del personer som gjort mig glad under detta år.
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? sexy bitch. Haha, nje vet inte riktigt..
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? tror nog att jag har varit lite gladare i år, men det är ju svårt att säga. är väl alltid lite upp och ner..
16. Vad önskar du att du gjort mer? träffat mer folk..
17. Vad önskar du att du gjort mindre? hmm, vet inte riktigt..
18. Hur tillbringar du julen? med familj och kusiner i örebro.
19. Blev du kär i år? nja, inte kär skulle jag nog inte påstå.
20. Favoritprogram på TV? Desperate housewives
21. Bästa boken du läste i år? bok? :S
22. Största musikaliska upptäckten? Erik Grönwall kanske.
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? presentkort, parfym, lite smått..
25. Något du önskade dig men inte fick? hmm.. en hund!
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? firade med familjen och sen fikade med några vänner.
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? lite mer kärlek är ju aldrig fel.
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? helt underbar.
29. Vad fick dig att må bra? mina vänner.
30. Vilken kändis var du mest sugen på? snyggingen från New moon (a)
31. Vem saknade du? vet inte.
32. De bästa nya människorna du träffade? har träffat en hel del nytt folk faktiskt, vissa bättre än andra :)

Kommentarer
Postat av: Petter

det var en jävla massa kärlek du ville ha...

2010-01-11 @ 13:09:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0