So wrong, it's right

Sådär ja! Robert från körskolan ringde mig idag. Han hade bokat uppskrivning och uppkörning åt mig. Tyvärr så kom jag på att jag inte är hemma de datum han hade bokat, men jag gick dit efter skolan så nu har vi styrt upp det hela. Säger inte när, men om en snar framtid kan det hända att jag har körkort. HIHI. Gjorde lite test på datorn där också. Fick 62 först och då fick jag rycket. Gav nästan upp och tänkte att det va omöjligt att få 63.. Testade en gång till och då äntligen gick det. 65 poäng fick jag, så då bestämde jag mig för att köra igen. På 14 minuter lyckades jag skrapa ihop 67 poäng av 70. Bra där Magda. Fortsätt så. Ae, nu babblar jag på massor märker jag. Vi hörs! :)

Kommentarer
Postat av: amy

hallååååå . ja du! det är lite krångligt. funkade alltid för mig förr, men nu senaste gången så får jag inte dit självaste. . vad ska man säga. Gråa grejen?



men när du har youtube uppe med låten på. Så på höger sida finns det "bädda in" . den länken kopierar du.

tillbaks till inlägget, då du trycker på knappen där det står HTML . Klistrar in hela den kopierade länken. Då har du iallafall klippet där.



vill du bara ha den gråa linjen så är det ju som sagt svårt. tydligen, eftersom det bara funkar ibland för mig. men i koden du klistrade in står det typ

width="425" height="20"



height är ju höjden. så det är väl bara att dra ner på höjden liksom.

längsta komentaren någonsin men HÄR HAR DU ;)

2010-01-26 @ 20:17:16
URL: http://hejamy.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0