Det där med att blogga..

Verkar vara så att jag inte tar mig tid till denna blogg numera. Tycker dock om att ha något ställe där man kan skriva av sig och använda lite som dagbok och sådär, så ni blir nog inte av med mig än trots allt. Har bara inte haft tid för någon uppdatering på ett bra tag!
Semestra och bara chilla är min melodi. Skåne och Tjockisholm är nu avklarat och nu har jag inlett min vecka här i Svärtinge. Marielle ligger i andra rummet, men det finns fortfarande gott om plats kvar, så känn er välkomna!

Kommer nog komma några inlägg fulla utav bilder från allt jag varit med om på sistonde så småning om. Men så länge, PEACE out.

Kommentarer
Postat av: malin

S: t-shirten från H&M kostade 149:-

2010-07-26 @ 10:14:46
URL: http://[email protected]
Postat av: amy

haha, njaaa! skulle vara härligt med lite ledigt, men pengarna kommer sitta fint i min plånka sen :D

2010-07-26 @ 10:54:09
URL: http://hejamy.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0