.. åt skogen!

Ja, allt går verkligen så dåligt som det bara kan gå för mig just nu..
Har prov i redovisning & beskattning imorn vilket jag typ inte fattar nånting av. Dags att säga hej till mitt första IG? Sen så ska jag ha mitt idrottspass imorgon också. Egentligen skulle jag haft det för länge sen, men den gången hade jag så ont i min höft så jag kunde inte köra alls.
För någon dag sen skulle jag träna på det, men det gick inte pga min dumma höft igen. Har inte haft så mycket mer tid för det sen, så idag skulle jag för första gången på nån månad kolla igenom det och köra det några gånger så att jag skulle få in alla steg igen. Meeen då är det så klart att jag inte ska hitta mitt pass någonstans! Har letat på tre datorer och på både min skolmail och hotmail, men nej nej.
Åh, jag orkar inte. mitt huvud värker och jag är allmänt sur. försökte komma på mina steg nyss, och det gick väl lite sådär.. Får se hur det blir på idrottslektionen imorn om jag försöker köra ändå, eller om jag får skippa det den här gången också...

Sådär, nu har jag fått skriva av mig lite, det behövdes!

Kommentarer
Postat av: amy

haha jaa den får gärna göra det nu. Du passade dock sjukt bra i det korta! :)

2010-03-03 @ 22:14:23
URL: http://hejamy.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0