Du gör min dag

Otrolig lättnad. Redovisningsprovet och idrottslektionen är nu avklarat. Provet gick väl sådär, inget mer snack om det nu.. Skönt att ha det avklarat i alla fall.
Idrotten var riktigt rolig. Jag va inte så nervös innan som jag brukar vara, men det berodde nog på att jag inte räknade med att det skulle gå perfekt, jag visste att jag liksom inte hade haft möjlighet att träna på det och så. Ja, för jag fick alltså mitt pass av Daniel en timma innan lektionen ca, då jag tappat bort mitt egna ex. Kollade igenom det nån gång innan, sen var det bara att köra så gott jag kunde. Lär få träningsvärk imorn dock.. men men, sånt är livet :)


skulle inte vara helt fel med lite sommar, längre / ljusare hår och lite goda blåbär till!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vem är den lycklige? :)

2010-03-04 @ 19:35:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0