Buhu, i'm sick

Äntligen säger min kropp ifrån! Eller jag vet inte om jag ska säga äntligen, för det är ju inte precis så att jag tycker om att vara sjuk, men nu inser jag i alla fall att jag måste ta lite bättre hand om mig själv. Efter mer än tre veckor av olika små sjukdomar fick jag nu feber. Så nu MÅSTE jag stanna hemma och vila upp mig, vilket jag inte gjort en endaste gång under de senaste veckorna..

Mådde otroligt konstigt idag i skolan.. Huvudvärk, ont i magen, snurrig, nackspärr, otroligt ont i musklerna, nacke, axlar och skuldror.. Plus att jag hade en fästing i armen imorse vilket jag hatar!! Fick gå till skolsyster så hon kunde ta bort den, för det vågade jag inte göra själv..

Nu ska jag .. hmm, inte plugga matte som planerat, utan istället bara ta det lugnt kanske!? MEN BAJS, jag har verkligen inte tid att vara sjuk ....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0