Busy weekend

Japp. Fullt upp har jag haft det hela helgen. I fredags bjöd jag hem lite folk eftersom jag var ensam hemma. Riktigt trevligt att träffa alla. Blev självklart idol, och sen bara allmänt häng. Hade fixat badrummet värsta romantiska. Rosblad på badkarskanten och massa levande ljus i hela badrummet. Sånt tycker jag om!

På lördagen blev det utgång i Norrköping tillsammans med några härliga brudar. Hade riktigt kul hela kvällen, och hem åkte jag med pojkvännen och några fler härliga killar. Blev självklart donken innan hemfärd.

På söndagen mådde jag som förtjänat. Trött och ont i huvudet, men fick tvinga mig upp ur sängen för att dra till Aluceum där Emilia och jag skulle hjälpa till på innebandymatchen med musik och onlinerapportering. Det fixade vi utmärkt, trots att vår egna dator vägrade starta och vår hårddisk krånglade och vi inte kunde använda vårat vanliga musikprogram. Men det är sånt som händer. Matchen slutade 6-6 efter förlängning.

Idag har jag varit duktig och först hjälpt pojkvännen med att städa hans rum, och sedan simmat några längder på Medley tillsammans med Hanna. Fick dock jätteont i höften nu efteråt.. Tur att jag ska till sjukhuset imorgon..

Oj vilket långt inlägg jag bjöd på.. Så kan det gå. Hoppas att ni andra haft en lika bra helg som jag! Köss.

Kommentarer
Postat av: Amy

Du är så söt magda :) det var kul att träffa på dig igår! Blev väldigt sugen på att simma när du sa att du gjort det, så skönt! jag själv har väldans ont i rumpan efter cyklingen...men kul var det.

2010-10-05 @ 21:47:46
URL: http://hejamy.webblogg.se/
Postat av: Veronica

Haha ja det var sjukt kul :D Typiskt bara att jag tajmade just den helgen du var själv hemma. Hade ju varit perfekt att hänga hos dig då ;) Menmen, kommer väl fler tillfällen! puss<3

2010-10-06 @ 04:22:16
URL: http://vivienne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0